Hoe plaats ik een bestelling?
Ga naar het gewenste product. Kies de extra mogelijkheden / accessoires. Klik op de knop in winkelwagen. Ga naar de winkelwagen, klik op verder en vul uw gegevens in. Kies de gewenste betaalmethode en u kunt betalen en uw bestelling is geplaatst.
Wat moet ik doen als mijn gekochte product in de garantie tijd defect gaat?
Als uw product binnen de garantie periode defect gaat dient u contact met ons op te nemen, kijk hiervoor op de contact pagina
Heb ik garantie als ik mijn voerboot laat upgraden?
Het antwoord hierop is ja, je hebt garantie op de ingebouwde onderdelen en op de plaatsing.
Wat gebeurt er tijdens een service beurt?
Tijdens de servicebeurt word de voerboot compleet nagekeken en gereinigd. De assen worden indien mogelijk opnieuw ingevet.
Door regelmatig een servicebeurt te geven aan uw voerboot komt dat ten goede van de levensduur van de voerboot.
Wat moet ik doen als ik klachten heb?
Als u klachten heeft kunt u het beste kijken op onze pagina klachtenprocedure.
Zijn mijn gegevens veilig?
Wij doen er alles aan om de gegevens van onze klanten zo goed en veilig mogelijk te verwerken en te waarborgen. Voor meer informatie zal u op onze pagina privacy en veiligheid kijken.